Όταν οι υποψήφιοι αποφασίζουν να υποβάλουν αίτηση σε κορυφαία προγράμματα MBA έχουν στο μυαλό τους σε μια εξέχουσα θέση τα Πανεπιστήμια: Στάνφορντ, Χάρβαρντ, Κολούμπια, MIT, Kellogg, INSEAD, LBS. Δεδομένου ότι το MBA είναι μια μεγάλη επένδυση και η απόδοση της επένδυσης πολλές φορές σημαίνει ένα κορυφαίο όνομα MBA Business School. Υπάρχουν συχνά σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως ο τρόπος διδασκαλίας, η προσφορά μαθημάτων, τα κλαμπ και η κοινωνική δικτύωση.
Ωστόσο, δεδομένου ότι το όνομα επηρεάζει πολύ την απόφαση των αιτούντων, θα παρουσιάσουμε σήμερα ορισμένα στοιχεία σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο δύο μεγάλα Πανεπιστήμια αξιολογούν τους υποψηφίους για να δημιουργήσουν την τάξη του MBA τους.
Το Χάρβαρντ και το Στάνφορντ, δύο ευρέως γνωστά Πανεπιστήμια, τα οποία παρουσιάζουν πολλά κοινά .
Διεθνείς Μαθητές
- 50% Έχουν σπουδάσει για το προπτυχιακό τους στις Η.Π.Α.
- Πλειοψηφία: Πτυχίο Οικονομικών
Εργοδότες που προτιμούνται:
McKinsey – BCG – Bain – Deloitte – Goldman Sachs – Accenture
JP Morgan – Morgan Stanley – Bain Capital – US Navy
ΤΑΣΗ ΓΙΑ:
- ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ
- ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Έτσι, είναι προφανές ότι οι υποψήφιοι πρέπει να αναλογιστούν αυτές τις παραμέτρους κατά την αίτησή τους για ΜΒΑ’s.
Source: Poets and Quants