Για χρόνια τώρα, οι μαθητές έχουν προσπαθήσει να επιτύχουν πολύ υψηλές βαθμολογίες στο GMAT, δεδομένου ότι οι βαθμολογίες αυτές είναι ευπρόσδεκτες από κορυφαία Πανεπιστήμια Διοιήκησης Επιχειρήσεων, όπως το Stanford που μπορεί να υπερηφανεύεται για 738 μέσο όρο και το MIT Sloan, αλλά και το Harvard με 730.
Ως δάσκαλος του GMAT για πάνω από 25 χρόνια και έχοντας ετοιμάσει εκατοντάδες μαθητές που έχουν επιτύχει υψηλά σκορ, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι τα υψηλά σκορ είναι μια μικρή ένδειξη για το πόσο επιτυχημένος θα είναι ένας υποψήφιος για να επιτύχει ακαδημαϊκά ή να κάνει τον κόσμο καλύτερο.
Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι οι μαθητές μου με:
- ακαδημαϊκή αριστεία μέσω του σχολείου και του πανεπιστημίου που συνοδεύεται με επιπλέον πιστοποιήσεις,
- ηγετικές θέσεις σε συλλόγους και ενώσεις μέσω της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής ζωής
- φροντίδα προς τους άλλους, συμμετέχοντας σε εθελοντικές προσπάθειες που δείχνουν ηγετικές ικανότητες, προσφορά μακράς διαρκείας, και θετική επίδραση
- σαφές όραμα και πάθος για τη μελλοντική πορεία καριέρας
διαθέτουν τα χαρακτηριστικά που κάνουν τους ανθρώπους να φέρνουν μια θετική αλλαγή.</br>
Για το λόγο αυτό, αισθάνθηκα πραγματική ικανοποίηση που βλέπω ότι το INSEAD καλωσορίζει τα χαμηλότερα σκορ στο GMAT, τα οποία θα συνοδεύονται από ένα ισχυρό ακαδημαϊκό υπόβαθρο. Παραθέτω όσα είπε επί του θέματος η Διευθύντρια Εισακτέων του INSEAD, κ. Fougea: «Καλωσορίζουμε τις αιτήσεις από εκείνους με χαμηλότερες βαθμολογίες, διότι αν όλα τα άλλα είναι καλής ποιότητας, μπορούμε είτε να πάρουμε συνέντευξη από αυτούς τους αιτούντες είτε να τους ζητήσουμε να ξαναδώσουν το τεστ. Υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικά με την ιδανική βαθμολογία του GMAT στο INSEAD και υποψήφιοι με ολοκληρωμένες προσωπικότητες τείνουν να αποκλείονται μόνο λόγω της χαμηλότερης βαθμολογίας του GMAT. Αν δεν κάνουν άιτηση με αυτές τις χαμηλότερες βαθμολογίες, δεν θα κοιτάξουν ποτέ το INSEAD, το οποίο θα ήταν κρίμα».
Εμείς στο CLC τονίζουμε πάντα τη σημασία ενός υψηλού GMAT, αλλά ταυτόχρονα ζητάμε από τους μαθητές μας να κάνουν το ηγετικό προφίλ τους μοναδικό και να τονίσουν την ανάγκη να συμπληρώνουν τις γνώσεις τους στα μαθηματικά, εάν τους λείπουν, παρακολουθώντας επιπλέον μαθήματα στα Μαθηματικά, μέσω διαδικτυακών πλατφορμών.
Οι προηγούμενες εμπειρίες δείχνουν τις δυνατότητες για μελλοντική επιτυχία, οι υποψήφιοι, μέσα από αυτές τις εμπειρίες, πρέπει να δείχνουν διαφορετικές πτυχές ηγετικών ικανοτήτων όπως:
- ένα παράδειγμα που είχατε θετική επίδραση στους γύρω σας
- πώς έχετε δημιουργήσει ομάδες για να επιτύχετε τους στόχους σας
- πώς δείξατε τη στρατηγική σας σκέψη και τις προσανατολισμένες στα αποτελέσματα δεξιότητές σας.
Πιστεύουμε πραγματικά ότι η κίνηση του INSEAD για χαμηλότερο GMAT θα αυξήσει τηνομάδα των πραγματικά εξαιρετικών υποψηφίων και ελπίζουμε ότι και άλλα Business σχολεία θα ακολουθήσουν το παράδειγμά του.