Οι μαθητές στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν AP Classes, Honors Classes, κοινωνίες, λέσχες και πρόσβαση σε εκατοντάδες εξωσχολικές δραστηριότητες (όπως πρακτική άσκηση, εργασία με αμοιβή, εθελοντισμός, ερευνητικά προγράμματα).
Από την άλλη πλευρά, οι μαθητές στην Ελλάδα έχουν πολύ περιορισμένη πρόσβαση σε τέτοιες εξωσχολικές δραστηριότητες όπως αναφέρονται παραπάνω (ειδικά οι μαθητές που φοιτούν σε δημόσιο σχολείο) και δεν προσφέρονται Honors, AP Classes. Πώς λοιπόν οι μαθητές μας θα αντισταθμίσουν την έλλειψη εξετάσεων των subjects; Πού θα δοθεί έμφαση στις αποφάσεις εισαγωγής;
Τα SAT subjects χρησιμοποιήθηκαν έτσι ώστε οι μαθητές να μπορούν να υποδεικνύουν τις ισχυρές ακαδημαϊκές τους δεξιότητες σε συγκεκριμένους τομείς (για παράδειγμα, οι μελλοντικοί μηχανικοί έδιναν εξετάσεις Μαθηματικών ΙΙ και Φυσικής, οι σπουδαστές Κοινωνικών Επιστημών συμμετείχαν στις εξετάσεις Λογοτεχνίας ή σε ξένες γλώσσες SAT και ούτω καθεξής) προκειμένου να ενισχυθούν τα ακαδημαϊκά τους προφίλ και να προβάλλουν στα Πανεπιστήμια ότι υπέβαλαν αίτηση με επιπλέον ακαδημαϊκά πιστοποιητικά. Τα SAT subjects βοήθησαν επίσης στην αντιστάθμιση ενός χαμηλότερου απολυτηρίου από το Λύκειο και στην έλλειψη εξωσχολικών δραστηριοτήτων επικεντρωμένα σε ένα συγκεκριμένο πεδίο σπουδών. Λοιπόν, πώς οι διεθνείς φοιτητές θα ξεπεράσουν τους Αμερικανούς αιτούντες;
Εμείς, στο CLC, πιστεύουμε ότι τα AS A-Levels μπορούν να αντισταθμίσουν τα SAT Subjects.
Τα AS Levels (μισά A Levels) μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δείξουν την κλίση και την ακαδημαϊκή δύναμη ενός μαθητή σε ένα συγκεκριμένο τομέα σπουδών. Αυτό, για να αναφέρουμε μερικά, περιλαμβάνει την Αγγλική Γλώσσα, τη Χημεία, τη Βιολογία, τα Μαθηματικά, τα further maths και τη Φυσική.
Διαδικτυακά μαθήματα και μαθήματα με πίστωση. Ειδικά τώρα που η πανδημία Covid-19 έχει επηρεάσει τη φυσική παρουσία σε θερινά σχολεία και πανεπιστημιακές περιηγήσεις, διαδικτυακά μαθήματα από ιστότοπους, όπως Coursera, MIT Courseware και EDex, μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να υποδείξουν το ενδιαφέρον και το βάθος των γνώσεων που έχει αποκτήσει ένας μαθητής σε ένα συγκεκριμένο πεδίο σπουδών.
SAT. Δεδομένου ότι το SAT General παραμένει ο μόνος παράγοντας που παρουσιάζει τη συνολική ακαδημαϊκή ικανότητα στην αίτηση για τα Πανεπιστήμια των ΗΠΑ, οι υπεύθυνοι εισαγωγής θα δώσουν μεγαλύτερη έμφαση στα αποτελέσματα των μαθητών. Επομένως, η επίτευξη υψηλού σκορ 1400+ στο SAT έχει γίνει πιο σημαντική από ποτέ, ειδικά για την υποβολή αιτήσεων στα Ελίτ Πανεπιστήμια. Ας μην ξεχνάμε ότι ο βαθμός απολυτηρίου στο Λύκειο και το SAT είναι οι πρώτοι δείκτες ακαδημαϊκού επιπέδου του μαθητή στα μάτια των υπεύθυνων εισαγωγής.
Essays. Κάποτε θεωρήθηκαν λιγότερο σημαντικά κατά τη διάρκεια των αιτήσεων, τώρα όμως τα essays θα διαδραματίσουν σημαντικότερο ρόλο στις εισαγωγές. Τα essays μπορούν να αποδείξουν τη γνώση ενός μαθητή για την αγγλική γλώσσα, το πάθος for a major, την βαθιά ερευνητική ικανότητα για ένα Πανεπιστήμιο, το χιούμορ, τη συμμετοχή σε μια κοινότητα και το συναισθηματικό βάθος / ωριμότητα του αιτούντος. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένας μορφωμένος μαθητής μπορεί να ξεχωρίσει όχι μόνο μέσω των βαθμών, αλλά και μέσω της ανταλλαγής ιστοριών και γεγονότων που προσδιόρισαν την προσωπικότητά του και το ακαδημαϊκό του προφίλ.
Εστιασμένες εξωσχολικές δραστηριότητες. Εμείς, στο CLC, υπογραμμίζαμε πάντα τη σημασία του να μην είσαι a Jack of all trades. Τώρα που ένας μηχανικός δεν μπορεί να δείξει τη δύναμή του στα Μαθηματικά και τη Φυσική μέσω των SAT subjects, θα δοθεί προσοχή στο πώς οι εξωσχολικές δραστηριότητες του μαθητή, η συμμετοχή στην κοινότητα και σε projects, η έρευνα και πρακτική άσκηση, “συνδέονται” με το πάθος του μαθητή για την απόκτηση ενός συγκεκριμένου πτυχίου σε ένα συγκεκριμένο τομέα. Όσο πιο εστιασμένες είναι οι δραστηριότητες σε ένα τομέα, τόσο πιο ολοκληρωμένο και ικανό προφίλ θα επιδείξει ένας μαθητής στις εισαγωγές.
Βαθμός Απολυτηρίου. Και πάνω απ ‘όλα να θυμάστε, ότι η ακαδημαϊκή αριστεία από την Γ’ Γυμνασίου και μετά στο σχολείο, είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που δείχνουν την καταλληλότητα του μαθητή για ένα αυστηρό ακαδημαϊκό πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο.