CLC και αποτελέσματα προπτυχιακών early αποδοχών

Μια ακόμη χρονιά προετοιμασίας μαθητών/τριών μας για προπτυχιακά στο εξωτερικό πλησιάζει στο τέλος της. Παρ’όλες τις δυσκολίες του lockdown και των διαδικτυακών μαθημάτων, οι αξιόλογοι και αξιέπαινοι μαθητές μας ξεπέρασαν τους εαυτούς τους και έχουν (οι περισσότεροι) ήδη εξασφαλίσει μια θέση στα Πανεπιστήμια της επιλογής τους, μέσω της διαδικασίας EA/ED. Πρέπει να έχουμε υπ’όψιν ότι τα Ελληνόπουλα ανταγωνίζονται για θέσεις παιδιά από όλο τον κόσμο,πχ το U-Penn από τους 146 διεθνείς που πήρε στο E/D  περιλαμβάνονταν φοιτητές/τριες από Αλβανία έως Ζάμπια. Επίσης, τα Πανεπιστήμια πολλές φορές εξασφαλίζουν αθλητές  όπως φέτος το Harvard σε αθλητή κωπηλασίας από το Ανατόλια και το Stanford σε αθλήτρια beach volley. Επίσης, τα παιδιά αποφοίτων (με πρώτου βαθμού συγγένεια)  έχουν 10-15% περισσότερες πιθανότητες να γίνουν αποδεκτά. Δίνουν επίσης προτεραιότητα σε μειονότητες,όπως χρώματος,φύλου και σεξουαλικών προτιμήσεων(diversity). Το κυριότερο στοιχείο είναι ότι πρέπει να διαλέγουμε λίστα Πανεπιστημίων στρατηγικά και αυτά στα οποία τα παιδιά μας θα διαπρέψουν και θα είναι ευτυχισμένα. Στο μεταπτυχιακό διαλέγουμε  το όνομα του Πανεπιστημίου.

Από τις μέχρι στιγμής αποδοχές για το 2022 παρατηρούμε ότι τα USA Πανεπιστήμια ενδιαφέρονται για:

  • Προσωπικότητες που κάνουν τη διαφορά και μαθητές που έχουν κερδίσει διαγωνισμούς σε Πανελλήνιο/Διεθνές επίπεδο. Για παράδειγμα το Johns Hopkins πήρε μαθητές που έχουν ήδη αλλάξει την κοινωνία και την ανθρωπότητα μέσω της εργασίας τους. Ένας από αυτούς είναι ο ιδρυτής της Mission Marrow, η οποία στοχεύει στην αντιμετώπιση των ανισοτήτων στο DNA βλαστοκυττάρων. Ένας άλλος ηγήθηκε μιας ομάδας που δημιούργησε το πρώτο τρισδιάστατα εκτυπωμένο ηλεκτρονικό χέρι στην Παραγουάη. Αξιοποιούν επίσης τις αναδυόμενες τεχνολογίες για το γενικότερο καλό. Ένας φοιτητής ανέπτυξε έναν αλγόριθμο μηχανικής μάθησης που βοηθά τους φροντιστές να αποτρέπουν τους ασθενείς με άνοια και άλλες παθήσεις από το να περιπλανώνται και να εισέρχονται σε μη ασφαλείς χώρους, ενώ ένας άλλος φοιτητής σχεδίασε και κατασκεύασε ένα ζευγάρι γυαλιά που βοηθούν τα άτομα με προβλήματα όρασης να περιηγηθούν σε άγνωστα περιβάλλοντα. Είναι υπέρμαχοι της ισότητας, οργανώνοντας μια επιτυχημένη εκστρατεία για την αλλαγή της διαδικασίας τοποθέτησης στα δημόσια σχολεία της Βαλτιμόρης προκειμένου να δημιουργηθεί μεγαλύτερη ισότητα για τους μαθητές ESOL και συνιδρύοντας το φοιτητικό τμήμα του ACLU της Γεωργίας.
  • Το SAT και οι βαθμοί του σχολείου από την Γ’ Γυμνασίου και μετά παραμένουν τα πιο σημαντικά κριτήρια των πανεπιστημίων για την εισαγωγή των μαθητών. Το sat optional ΔΕΝ ισχύει για International Privileged μαθητές/τριες αλλά για μη.
  • Είναι επίσης σημαντικό οι συστατικές των καθηγητών που πρέπει να δείχνουν ακριβώς την εικόνα του μαθητού, όχι τυποποιημένες. Πρέπει να κρίνει τον μαθητή/τρια εντός της τάξης σε σχέση με τους συμμαθητές του, να αναφέρει συγκεκριμένα παραδείγματα, να αναφέρει τα εξωσχολικά που δένουν με το μάθημα, να μιλήσει  για τον χαρακτήρα του με παραδείγματα, ιδανικά μία και μισή σελίδα.

Επίσης, τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια από τις μέχρι τώρα αποδοχές ενδιαφέρονται για:

  • Προσωπικότητες με δυνατό ακαδημαικό υπόβαθρο, όχι μόνο μέσω του σχολείου, που να ταιριάζουν με τη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου.
  • SAT Scores για κάποια Πανεπιστήμια (Bocconi, ΙΕ, ESADE και LEUVEN) και υψηλοί βαθμοί σχολείου.
  • Συγκεκριμένες απαιτήσεις σε Μαθηματικά και πολλές φορές τα δικά τους tests σε συγκεκριμένα μαθήματα.
  • Ακαδημαικές διακρίσεις, διαγωνισμοί και  προσφορά για το καλό της κοινωνίας.
  • Συστατικές επιστολές με εις βάθος σχόλια για τον μαθητή/τρια (πχ. το LSE θέλει συστατική επιστολή τουλάχιστον μία σελίδα).

Η ομάδα του CLC θέλει να συγχαρεί όλους τους μαθητές της για την πολύ αξιόλογη. και πολλές φορές επίπονη προσπάθειά τους να επιτύχουν τους ακαδημαικούς στόχους τους.

Οι απόφοιτοι του 2022 εξασφάλισαν με τη βοήθεια των καθηγητών μας και της ομάδας του CLC:

SAT SCORES

SCOREΜΑΘΗΤΕΣPERCENTILE
ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15001199
1400 - 15002495
1300 - 14002187
1200 - 13001174
< 1200960

Eιναι εμφανές ότι για μια ακόμα χρονιά οι μαθητές μας με την αρωγή των καθηγητών μας και της ομάδας του CLC κατάφεραν να φέρουν υψηλά σκορ.

Συγχαρητήρια επίσης στους SAT μαθητές μας Νικόλα Μακρίδη YALE , Αχιλλέα Φράγκο  COLUMBIA για τις αποδοχές τους.

Οι επιτυχίες τω μαθητών/τριών μας με τη βοήθεια της consulting ομάδας του CLC εξασφάλισε στον κύκλο των Earlies USA (Up to 21 December 2021):

Acceptances:

Stanford (1)

Columbia (1)

Brown (1)

Union College (1) – full scholarship 82,000$ annually

Stony Brook (1) – full scholarship 72,000$ annually

Suffolk (1) – 20k scholarship

NYU (1) Abu Dhabi -50% scholarship

U-Chicago (1)

Loyola Marymount University (1)

Bentley (1)

UMass Amherst (1)

Santa Clara (1) acceptance

Fordham (1) acceptance

Drexel (2)

Arizona State University (1)

Northeastern (1) acceptance honors

Waitlisted:

NYU Stern School of Business (1)

Defers:

Harvard (1)

MIT (2)

Northwestern (1)

Georgetown (2)

Babson (1)

NYU (1)

Kάποια πρώτα συμπεράσματα δείχνουν ότι το SAT και οι ακαδημαικές επιδόσεις από την Γ’ Γυμνασίου έπαιξαν κύριο ρόλο στις αποδοχές, όπως επίσης οι πραγματικές εθελοντικές δράσεις, οι διακρίσεις εντός σχολείου και εκτός σε διαγωνισμούς, και το μοναδικό προφιλ. Οι επιτροπές εξετάζουν τις αιτήσεις ανα χώρα και σχολείο , άρα η διαφορετικότητα είναι πολύ σημαντική.

Οι υποτροφίες δόθηκαν με βάση τα οικονομικά στοιχεία των γονέων (εκκαθαριστικά προηγούμενου έτους ) για αυτούς που ζήτησαν οικονομική βοήθεια, εκτός από κάποια μικρά ποσά που δόθηκαν με ακαδημαικά κριτήρια.

Οι επιτυχίες των μαθητών/τριών μας στον κύκλο των Early αποδοχών του Bocconi

12 μαθητές/τριες

Όλοι είχαν SAT με  minimum score 1360 και ακαδημαικά οι μαθητές/τριες είχαν πάνω από 18 από την Α’ Λυκείου.Επίσης, το προφίλ τους ταίριαζε με αυτά που προσφερει το Bocconi. Καθώς έγιναν πάρα πολλές αιτήσεις ο ανταγωνισμός ήταν πολύ μεγαλος .

Η ομάδα του CLC αναμένει να συμπληρώσει τις επιτυχίες με όλες τις προσφορές και αποδοχές των άλλων Ευρωπαικών Πανεπιστημίων όπως και της περιόδου των Regular των USA Πανεπιστημιών.

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη δημιουργία του Προϋποθέσεις – Κλειδιά Ας δούμε μαζί τα βήματα και τα κριτήρια για την δημιουργία μιας λίστας πανεπιστημίων. Ξεκινώντας, από την Β’

Read More »

Καλοκαιρινές δραστηριότητες για να εμπλουτίσετε τις αιτήσεις σας στα πανεπιστήμια Ως μέρος της αφοσίωσής του στην επιτυχία των μαθητών, το CLC ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες κατά την

Read More »

Τι σημαίνει waitlist offer; Εάν είστε στη λίστα αναμονής, συνήθως σημαίνει ότι ένα πανεπιστήμιο αισθάνεται ότι είστε κατάλληλοι, αλλά ο αριθμός αποδοχών του περιορισμένος. Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο εισαγωγής εάν το σχολείο

Read More »
Scroll to Top