Η Χρυσή Τομή στις αιτήσεις στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ

Όπως δείχνουν οι αριθμοί, οι αιτήσεις στα πανεπιστήμια των ΗΠΑ έχουν εκτοξευθεί την τελευταία δεκαετία. Το 2021 το UC Berkeley δέχτηκε 112.000 αιτήσεις φοιτητών, όταν ο ίδιος αριθμός το 2010 ήταν 50.000 – λιγότερο από το διπλάσιο. Με δεδομένο ότι τα πανεπιστήμια έβγαλαν ανακοινώσεις ότι οι εξετάσεις SAT δεν είναι πλέον “υποχρεωτικές” όλο και περισσότεροι μαθητές παίρνουν το ρίσκο και κάνουν αίτηση σε όσο το δυνατόν περισσότερα πανεπιστήμια. Είναι όμως αυτό πραγματικά ωφέλιμο ή το καλύτερο για τους μαθητές μας; Πόσο είναι το υπερβολικό όταν πρόκειται για αιτήσεις για πανεπιστήμια;

Εμείς στο CLC ακολουθούμε μια στρατηγική στις αιτήσεις σύμφωνα με το μοναδικό προφίλ των μαθητών μας και δεν ενθαρρύνουμε τις αιτήσεις σε πολλά πανεπιστήμια ελπίζοντας στο καλύτερο αποτέλεσμα. Εμείς στο CLC δεν επενδύουμε στην τύχη, επενδύουμε στις γνώσεις των μέντορων μας και στις δυνατότητες των μαθητών μας.

Η αλήθεια είναι ότι οι μαθητές μπορούν να κάνουν αίτηση σε πάρα πολλά κολέγια. Ακόμα και το Common Application το αναγνωρίζει αυτό και επιτρέπει στους μαθητές να υποβάλουν αίτηση μέχρι και σε 20 κολέγια. Αλλά όταν πρόκειται για έξυπνες και στρατηγικές επιλογές για τις αιτήσεις, όπως εμείς στο CLC βοηθάμε τους μαθητές μας να κάνουν, ακόμη και 20 κολέγια είναι πάρα πολλά για να υποβάλουν αίτηση.

Συμβουλεύουμε τους μαθητές μας να υποβάλουν αιτήσεις σε 10-15 κολέγια, συμπεριλαμβανομένων των 8 πανεπιστημίων της Καλιφόρνιας. Δεν υπάρχουν εγγυήσεις όσον αφορά τις αποδοχές, αλλά η δημιουργία της καλύτερης λίστας πανεπιστημίων σύμφωνα με τους βαθμούς και τα εξωσχολικά ενδιαφέροντα/δραστηριότητες είναι το καλύτερο σχέδιο για να επιλέξουν με σύνεση και όχι τυχαία. Ο κατάλογος θα πρέπει να είναι ένα μείγμα από σχολές-στόχους, σχολές που είναι υψηλότερα ακαδημαικά απο τους ίδιους και σχολές ασφαλείας, σε οποιαδήποτε από τις οποίες ο μαθητής θα ήταν ευτυχής να φοιτήσει- σημαίνει επίσης ότι ο μαθητής ταιριάζει στη νοοτροπία του πανεπιστημίου και όχι μόνο ότι το πανεπιστήμιο είναι μια σχολή των ονείρων του και ταιριάζει στον μαθητή. Η απόκτηση πτυχίου με άριστο μέσο όρο βαθμολογίας απαιτεί μια σχέση μεταξύ του προπτυχιακού φοιτητή και του πανεπιστημίου που λειτουργεί καλύτερα και για τους δύο.

Κατά την υποβολή αίτησης για το πανεπιστήμιο είναι σημαντικό να γίνεται εις βάθος έρευνα σχετικά με τις σχολές στις οποίες υποβάλλει αίτηση ο φοιτητής. Οι φοιτητές θα πρέπει να ψάξουν πολύ τα προγράμματα σε κάθε κολέγιο και είναι δύσκολο να μάθει κανείς όλα όσα χρειάζεται για μια σχολή προκειμένου να συντάξει μια πειστική αίτηση. Φανταστείτε αν κάνετε αίτηση και σε άλλα 30 ιδρύματα. Εν ολίγοις – όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των αιτήσεων τόσο χαμηλότερη είναι η ποιότητά τους. Εμείς στο CLC συνιστούμε μια λογική λίστα κολεγίων, προκειμένου να είστε σε θέση να κάνετε επαρκή έρευνα και να γνωρίζετε ότι μια σχολή σας ταιριάζει και πώς να το επικοινωνήσετε σωστά αυτό στις εκθέσεις σας.

Και πιστέψτε μας όταν πρόκειται για εκθέσεις τα περισσότερα κολέγια έχουν συμπληρωματικές εκθέσεις, με πολύπλοκες ερωτήσεις. Δεδομένου ότι κάθε έκθεση θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στη σχολή (η έρευνα είναι το κλειδί), θα αφιερώσετε πολύ χρόνο για να γράψετε, να επεξεργαστείτε και να αναθεωρήσετε τις εκθέσεις. Με 2-3 πρόσθετες εκθέσεις ανά σχολή, αυτό προσθέτει ΠΟΛΛΑ γραπτά αν κάνετε αίτηση σε δεκάδες κολέγια.

Το τελευταίο έτος ενός μαθητή θα πρέπει να είναι το πιο απαιτητικό ακαδημαϊκά, και δεδομένου ότι τα κολέγια αναζητούν μαθητές που θα βελτιώσουν τους βαθμούς τους ή θα διατηρήσουν τους ήδη υψηλούς βαθμούς τους, είναι σημαντικό να μην αφήσετε άλλα πράγματα, όπως οι υπερβολικές εκθέσεις για τις αιτήσεις, να σας στερήσουν χρόνο που θα έπρεπε να αφιερωθεί στη σχολική εργασία.

Σε αυτό το σημείο υπεισέρχεται η τεχνογνωσία των μεντόρων του CLC. Δεν βοηθάμε τους μαθητές μας μόνο με την έρευνά τους και το προφίλ του Common App, αλλά και με τη σύνταξη των εκθέσεων. Έτσι, αφαιρούμε μέρος του άγχους από τους μαθητές μας, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν περισσότερο στα σχολικά τους μαθήματα. Βοηθάμε επίσης τους μαθητές μας να φτιάξουν έναν μικρό, ισορροπημένο κατάλογο των κολεγίων στα οποία πραγματικά θέλουν να φοιτήσουν και τα οποία θα τους ταίριαζαν. Εάν ξεκινήσουμε νωρίς τη συμβουλευτική και προγραμματίσουμε εκ των προτέρων, μπορούμε να ολοκληρώσουμε την πλειονότητα των αιτήσεων σας πριν από τον Δεκέμβριο του τελευταίου έτους, αφήνοντας σας χρόνο να απολαύσετε τα Χριστούγεννα και την τελευταία σας χρονιά στο λύκειο. Μια έξυπνη στρατηγική CLC για τις αιτήσεις όπως αυτή θα αφήσει στους μαθητές μας σπουδαίες αποδοχές την άνοιξη, χωρίς να χρειάζεται να υποβάλουν δεκάδες αιτήσεις. Όπως λέμε εμείς στο CLC: “Η ποιότητα υπερτερεί της ποσότητας”.

 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
On Key

Related Posts

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη δημιουργία του Προϋποθέσεις – Κλειδιά Ας δούμε μαζί τα βήματα και τα κριτήρια για την δημιουργία μιας λίστας πανεπιστημίων. Ξεκινώντας, από την Β’

Read More »

Καλοκαιρινές δραστηριότητες για να εμπλουτίσετε τις αιτήσεις σας στα πανεπιστήμια Ως μέρος της αφοσίωσής του στην επιτυχία των μαθητών, το CLC ενθαρρύνει τους μαθητές να συμμετέχουν σε δραστηριότητες κατά την

Read More »

Τι σημαίνει waitlist offer; Εάν είστε στη λίστα αναμονής, συνήθως σημαίνει ότι ένα πανεπιστήμιο αισθάνεται ότι είστε κατάλληλοι, αλλά ο αριθμός αποδοχών του περιορισμένος. Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο εισαγωγής εάν το σχολείο

Read More »
Scroll to Top